niedziela, 21 lipca 2013

Box z szufladkami

Z okazji ślubu mojej przyjaciółki zrobiłam boxa na życzenia oraz prezent ślubny w postaci gotówki. 
Jest to  właściwie już kolejna wersja "kartki" dla w/w Państwa, gdyż do rozpoczęcia mojej przygody z papierem zmobilizowała mnie właśnie informacja o ich ślubie. Pomyślałam, że ucieszą się z przygotowanych specjalnie dla nich życzeń.

Pierwszą zrobioną przeze mnie kartką była kopertówka, która nigdy nie została im wręczona. Rozebrałam ją, a dokładnie przerobiłam na inną karteczkę, podarowaną koleżance z pracy, która również ślubowała. 

Państwo Młodzi byli zachwyceni boxem i miło było usłyszeć od nich, że to najpiękniejsze życzenia jakie dostali ;) 





Pomysł na boxa z szufladkami zaczerpnęłam ze strony http://evikowe-ch-file.blogspot.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz